Recondiționări Injectoare Galați

Reparăm injectoare de tip common rail pentru modelele: Bosch, Delphi, Continental și Denso.

Hai la o diagnoză gratuită!

Bucură-te de o diagnoză gratuită la Turbo Doctor Galați!

DESPRE INJECTOARE

Servicii Profesionale Reparații Injectoare Galați

Repararea unui injector defect presupune înlocuirea tuturor pieselor interne uzate cu unele noi, precum și calibrarea electronică pe standul de probă. Recondiționarea injectoarelor se realizează doar cu piese originale, de calitate, și doar de către specialiști în domeniu, pentru ca acestea să poată fi aduse la parametrii din fabrică.

Punem la dispoziția clienților injectoare gata recondiționate cu piesa veche la schimb, din stoc sau la comandă.

Livrare rapidă (24h)

Livrarea se face în 24h din momentul în care trimiți injectorul până îl primești înapoi.

Garanție 12 luni

Beneficiezi de cea mai lungă perioadă de garanție din România, fără limită de km.

Aparatură profesională

Pentru a putea garanta o calitate excepțională, folosim doar echipamente moderne.

Recondiționare Injectoare
Turbo Doctor Galați

PAȘI RECONDIȚIONARE

Procedură Recondiționare

În momentul în care injectorul ajunge în laboratorul nostru, verificăm pe standul profesional modul de operare la diferite presiuni și timpuri de injecție, ce ajung până la 2400 de bari.

Injectorul este dezasamblat și toate piesele interne sunt curățate în baia cu ultrasunete. Acest lucru ne permite să îndepărtăm murdăria superficială pentru a putea inspecta corect suprafețele de uzură a pieselor.

Piesele sunt curățate într-o baie ultrasonică cu ajutorul unei soluții ce îndepărtează mizeria superficială pentru a putea expune suprafețele de contact a pieselor.

Principalele piese din componența injectorului sunt inspectate sub microscop pentru a identifica corect cauza defecțiunilor apărute și necesitatea schimbărilor acestora. Principalele piese inspectate sunt diuza și supapa de retur a injectorului.

După ce devizul este efectuat și se identifică piesele ce necesită schimbare, acestea sunt înlocuite cu piese noi.

Injectorul este asamblat și cu ajutorul instrumentelor de calibrare cu toleranțe de sub 1 micron, injectorul este calibrat conform normelor producătorului.

Injectorul trece printr-o etapă finală de testare pe banc, în parametrii reali de funcționare, moment în care verificăm corectitudinea reparației și calibrării. După ce injectorul trece de toate aceste teste de funcționare de până la 2400 de bari, se emite codul de calibrare a injectorului.

LUCRĂRILE NOASTRE

Portofoliu

Injector-inainte-3Injector-dupa-3
Injector-inainte-4Injector-dupa-4
Injector-inainte-2Injector-dupa-2
Injector-inainte-1Injector-dupa-1

TURBO DOCTOR

Simptome Injector Defect

Recondiționează injectorul tău sau alege unul gata recondiționat!

Coșul meu

Formular diagnoză gratuită

Call Now Button