Recondiționări Injectoare Iași
Hai la o diagnoză gratuită!
Bucură-te de o diagnoză gratuită la Turbo Doctor Iași!





- DESPRE INJECTOARE
Servicii Profesionale Reparații Injectoare Iași
Repararea unui injector defect presupune înlocuirea tuturor pieselor interne uzate cu unele noi, precum și calibrarea electronică pe standul de probă. Recondiționarea injectoarelor se realizează doar cu piese originale, de calitate, și doar de către specialiști în domeniu, pentru ca acestea să poată fi aduse la parametrii din fabrică.
Punem la dispoziția clienților injectoare gata recondiționate cu piesa veche la schimb, din stoc sau la comandă.
Livrare rapidă (24h)
Livrarea se face în 24h din momentul în care trimiți injectorul până îl primești înapoi.
Garanție 12 luni
Beneficiezi de cea mai lungă perioadă de garanție din România, fără limită de km.
Aparatură profesională
Pentru a putea garanta o calitate excepțională, folosim doar echipamente moderne.
- Turbodoctor nu îşi asumă responsabilitatea pentru viciile ascunse ale pieselor aduse de către client pentru verificare.
- PAȘI RECONDIȚIONARE
Procedură Recondiționare
În momentul în care injectorul ajunge în laboratorul nostru, verificăm pe standul profesional modul de operare la diferite presiuni și timpuri de injecție, ce ajung până la 2400 de bari.

Injectorul este dezasamblat și toate piesele interne sunt curățate în baia cu ultrasunete. Acest lucru ne permite să îndepărtăm murdăria superficială pentru a putea inspecta corect suprafețele de uzură a pieselor.

Piesele sunt curățate într-o baie ultrasonică cu ajutorul unei soluții ce îndepărtează mizeria superficială pentru a putea expune suprafețele de contact a pieselor.

Principalele piese din componența injectorului sunt inspectate sub microscop pentru a identifica corect cauza defecțiunilor apărute și necesitatea schimbărilor acestora. Principalele piese inspectate sunt diuza și supapa de retur a injectorului.

După ce devizul este efectuat și se identifică piesele ce necesită schimbare, acestea sunt înlocuite cu piese noi.

Injectorul este asamblat și cu ajutorul instrumentelor de calibrare cu toleranțe de sub 1 micron, injectorul este calibrat conform normelor producătorului.

Injectorul trece printr-o etapă finală de testare pe banc, în parametrii reali de funcționare, moment în care verificăm corectitudinea reparației și calibrării. După ce injectorul trece de toate aceste teste de funcționare de până la 2400 de bari, se emite codul de calibrare a injectorului.

- LUCRĂRILE NOASTRE
Portofoliu








- TURBO DOCTOR
Simptome Injector Defect

- Pornire grea la prima cheie
- Fum alb la pornirea la rece
- Bătăi ale injectorului și țăcănit de injector
- Fum negru în sarcină
- Erori de bord
- Reducere de putere
