Curățare DPF Galați
Vino cu mașina la laborator pentru curățarea filtrului sau repararea sistemului de admisie-evacuare.
Hai la o diagnoză gratuită!
Bucură-te de o diagnoză gratuită la Turbo Doctor Galați!
CURĂȚARE DPF
Servicii Profesionale Curățare Filtru de Particule Galați
Experiența în peste 12000 filtre de particule curățate în centrele noastre, ne face cea mai mare firmă de curățare a filtrelor de particule/DPF din țară. Știm exact cum să curățăm filtrul de particule/catalizatorul tău, repede și eficient, fără bătăi de cap.
Fiind cei mai buni, suntem 100% transparenți. Vino la noi cu filtrul de particule și poți asista la întreg procesul de curățare sau trimite-l prin curier, iar noi îți filmăm întreaga procedură și îți trimitem înregistrarea pe email.
Livrare rapidă (24h)
Livrarea se face în 24h din momentul în care trimiți filtrul de particule, până îl primești înapoi.
Garanție 24 luni
Datorită tehnologiei și metodei de curățare, oferim cea mai lungă perioadă de garanție.
Aparatură profesională
În toate centrele noastre folosim aparatură de top pentru a-ți oferi o calitate excepțională.
Verificare
Odată preluat filtrul de particule, efectuăm o verificare pentru a stabili stadiul în care acesta se află.
Injectare soluție
În filtrul de particule este injectată o soluție specială ce acționează asupra depunerilor și cenușei din filtrul de particule.
Curățare depuneri
Acesta este montat în aparatul de curățare și începe îndepărtarea cenușei din DPF cu ajutorul presiunii mari de apă și aer.
Uscare & testare finală
Filtrul de particule este uscat cu aer cald, se fac testele finale de presiune, se întocmește garanția și este livrat către client.
LUCRĂRILE NOASTRE
Portofoliu
AFLĂ MAI MULTE
Semnale de avertizare ale unui filtru înfundat
Fii precaut asupra problemelor ce pot apărea din cauza filtrului înfundat și ia măsuri pănă acesta nu se degradează.
Putere redusă motor
Apariția martorului
Fum negru la evacuare
UNDE POȚI TRIMITE DPF-UL?
Trimite DPF-ul la unul din laboratoarele noastre
Dacă nu ești în apropiere de laboratoarele noastre, ne poți trimite filtrul de particule prin curierat, la una dintre adresele de mai jos.
FAQ
Întrebări frecvente
Află cele mai frecvente întrebări ale clienților noștri.
Filtrele de Particule(DPF) reprezintă un strat poros, alcătuit de cele mai multe ori din silicat (SiC), gândit pentru a capta particulele de tip PM25 foarte periculoase pentru sănătatea noastră.
Pentru a capta și transforma aceste depuneri foarte periculoase pentru plămânii noștri în depuneri ceva mai puțin periculoase care pot fi consumate în natură, DPF-urile au un sistem de regenerare.
Până într-un anumit punct filtrul de particule funcționează ca orice alt filtru, extrage din gazele de evacuare depunerile nocive din urma arderii incomplete a motorinei.
Ce îl diferențiază este sistemul de regenerare, prin care atunci când filtrul ajunge la un anumit grad de umplere cu cenușă, stabilit de producător, ECU (Calculatorul) mașinii schimbă parametrii de injecție și evacuare pentru a ridica temperatura în filtrul de particule până la 600-800 de Grade Celsius.
În timpul regenerării, între 95-99% din cenușă este arsă și evacuată. Problema este că undeva între 1-5% din acea cenușă rămâne în filtru și se solidifică pe pereții filtranți, reducând capacitatea de filtrare și timpii dintre regenerări.
După cum am spus, fiecare regenerare lasă în urmă un procent mic de cenusă care rămâne în filtrul de particule și se pietrifică. Aceasta este principala cauză a înfundării filtrului de particule.
Pe lângă toate acestea, un comportament de mers urban în care filtrul de particule nu are timpul necesar pentru regenerare, duce cu timpul la înfundarea prematură a filtrului de particule.
Uzura motorului duce la înfundarea filtrului de particule, spre exemplu:
O turbină sau un motor care consumă ulei umple, în timp, filtrul de particule cu ulei, reducând considerabil capacitațile regenerative cu până la 60-70%, astfel după câteva regenerări filtrul de particule se înfundă.
Uzura injectoarelor și operarea lor în afară parametrilor, vor duce la crearea unui număr mai mare de particule, astfel reducând distanța dintre regenerări, deci automat și durata până la înfundarea completă a filtrului de particule.
- Atunci când oricare din martorii de mai sus stau aprinși constant.
- Mașina nu se turează mai mult de 2500-3000 de turații.
- Regenerările filtrului de particule sunt mai dese decât 1000 de km parcurși.
În toate aceste cazuri o curățare este absolut necesară. Dacă ai dubii cu privire la starea filtrului tău de particule, poți veni la unul dintre sediile noastre pentru o diagnoză gratuită în cazul în care faci și curățarea la noi.
Curățarea chimică este cea mai avansată și eficientă metodă de curățare la momentul actual, fiind singura capabilă să înlăture eficient atât depunerile de carbon, cât și depunerile de ulei care sunt prezente în filtrul de particule.
Tehnologia folosită de noi, cei de la DPF DOCTOR este cea mai eficientă din țară, motiv pentru care ne-am extins la nivel național și pentru care suntem recunoscuți la nivel local.
Datorită tehnologiei și metodei de curățare eficiente, oferim cea mai lungă perioadă de garanție din țară, de 18 luni.